Wednesday, May 4, 2011

the part of the crew


Ieva.
Meet another member of The REGI crew!* What does she say about her outfit?
 "I never spend too much time in front of my closet. Unless I'm very sleepy. Usually I just put my clothes on without big considerations. For example, I'm wearing this warm comfy coat because it's very cold outside, I put on this dress because it's such a grey day and I grab this hat because of the rain. That's it."

Štai dar viena REGI crew narė!* Liepėm jai parašyti, kodėl ji taip apsirengė.
"Niekada nepraleidžiu daug laiko priešais spintą. Nebent labai noriu miego. Apskritai dažniausiai per daug negalvoju ir tiesiog apsirengiu. Arba galvoju labai greitai. Pavyzdžiui, šiandien vilkiu šį šiltą patogų paltuką, nes lauke žiauriai šalta, apsivilkau šitą suknelę, nes ir taip per daug niūru aplinkui, o skrybėlę pagriebiau prieš išeidama, nes lijo. Tai viskas."


2011,
Vilnius, Lithuania

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...